Nejčastější dotazy
Jak rychle zahájím navigaci v obdržené pozvánce na schůzku?
Kliknutím na odkaz se mi otevře (nejlépe v mobilu) webová stránka s mapou objektu a volbou startu a cíle.
Jak se určuje skutečná poloha uživatele?
Svojí skutečnou polohu si uživatele bud sám určí v rámci webové aplikace, nebo jednoduše v aplikaci stiskne políčko „SCANOVAT QR“ a zamíří mobil na nejbližší navigační QR kod v objektu.
Co vše se zobrazuje na mobilním zařízení?
Ve svém mobilu v navigační aplikaci vidíte mapu objektu, svou detailní pozici v něm a trasu, kudy se máte vydat.
Funguje navigace T4W z mobilního zařízení Apple iOS i Google Android?
Ano, navigační aplikace funguje pro obě platformy.Ano, navigační aplikace Vás vždy navede pomocí QR kódů k těmto i od těchto „křižovatek“, u kterých pak mohou být umístěny navigační kiosky.
Provede navigace T4W uživatele i přes různá patra s využitím výtahů a schodišť?
Ano, navigační aplikace Vás vždy navede pomocí QR kódů k těmto i od těchto „křižovatek“, u kterých pak mohou být umístěny navigační kiosky.
Jak se po cestě upřesňuje poloh?
Lze rezervovat vhodnou místnost podle dostupnosti?
Ano, žádost o rezervaci využívá nástroj pro plánování a rezervaci sdílených zdrojů s doplňky kalendářních systémů, kde se eviduje dostupnost místností či jiných míst (pracovní stůl, parkovací místo…).
Lze místnost vyhledávat v půdorysech (floorplans)?
Ano, používáte-li rezervaci společně s navigační aplikací, resp. navigačními kiosky, pak lze vyhledávat interaktivně pouhým dotykem do konkrétního půdorysu.
Lze místnost vyhledávat podle aktuálního obsazení?
Ano, lze vyhledávat podle aktuálního obsazení místa, protože nástroj pro plánování a rezervaci sdílených zdrojů je synchronizovaný s kalendářními systémy, kde se eviduje dostupnost místností či jiných míst (pracovní stůl, parkovací místo…).